2015. április 20., hétfő

Új vizeken

Biztosan rájöttetek már, hogy aki ékszereket tervez és készít, szereti a  gyöngyöket. No... hát én szeretem a gyöngyöket. Legyen az kicsi, nagy, ovális, kerek, színes, vagy átlátszó, én imádom őket és még jobban szeretek velük dolgozni!

 Mindig keresem a kihívásokat és az újdonságokat. :) Szeretek új technikákat kipróbálni, kísérletezni. Most a gyöngyfűzés rejtelmeibe vetettem bele magam megszokott ékszereim mellett.

Nagy gonddal válogatom az adott mintának megfelelő gyöngyöket össze. Töröm a fejem, hogyan lehetne a szín össze állítás és a gyöngyök formájából egy egyedi és harmonikus darab. Ha úgy gondolom ez meg van, jöhet az alkotás következő része a megvalósítás. 

Legújabb kedvencem ami három féle gyöngy harmóniájából áll össze, három verzióban készült el eddig. Persze, ha szeretnétek, más színben is szívesen elkészítem. Keressetek bátran. :D





Nincsenek megjegyzések: