2015. április 6., hétfő

Egyedi ajándék!

Mint már említettem, megrendelésre is alkotok. Ha van saját elképzelésed, Én szívesen elkészítem Neked. Ilyen egyedi dolgok lehetnek az ajándékok. Szeretnéd egyik szeretted, rokonod, barátod meglepni egy igazán személyre szabott ajándékkal és tudod, hogy szereti az ékszereket és kiegészítőket, akkor jó helyen jársz....


Egyik barátnőm megkért hogy készítsek brosst amit anyukájának szeretne ajándékozni! Ő megosztotta velem elképzeléseit (milyen stílusú legyen, milyen színvilágú) én pedig megmutattam az  alapján mit tudok elkészíteni. Ilyenkor egy kis együttműködésre van szükség, hogy megszülethessen az áhított ékszer. :) 

Ezeket a szépségeket készítettem. Egy bross képes feldobni egy kabátot vagy akár egy sálat, vagy kosztümöt is. Nagyon feltűnő és különleges kiegészítője lehet öltözékünknek.

Annyira tetszett a barátnőmnek, hogy nem is tudott választani! Így mindkettőt oda ajándékozta. 
Olyan jó ilyesmit hallani. Ezért megéri alkotni.
grin hangulatjel

http://www.meska.hu/ProductView/index/1137127







Ha te is szeretnél valami egyedit ajándékozni, én elkészítem Neked. Keress nyugodtan!

Nincsenek megjegyzések: